Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Spela Film

kolla på strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i bästa kvalitet. ladda ner hela Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i HD-video. spela strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högupplöst format. ladda ner film Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högsta kvalitet. fullständig film streaming Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högkvalitativ video.


du får fullständig beskrivning av Mitt stora feta grekiska bröllop 2 nedan:
  • Originaltitel : My Big Fat Greek Wedding 2
  • Film titel i ditt land : Mitt stora feta grekiska bröllop 2
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Romantik, Komedi, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-03-23
  • Företag av film : Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films,
  • Länder film : Canada, United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 94 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.6
  • Youtube ID för filmen : ysqJmtrHdtw
  • Översättning av film : CS,HE,HU,LT,EN,ES,EL,ES,IT,FR,PT,SV,KO,DA,DE,PT,UK,NL,SK,ZH,PL,BG,TR,RU,RO,
  • Aktörer som film :Elena Kampouris (Paris Miller), Teresa Pavlinek (Dominique), Peter Tharos (Yanni), Louis Mandylor (Nick), Robert Bellissimo (Toula's Nephew (uncredited)), Ian Gomez (Mike), Constantine Vardalos (Chanter), Tannis Burnett (Edie), Christopher D. Lindsay (Student (uncredited)), John Stamos (George), Nia Vardalos (Toula Portokalos), Lauren Saarimaki (Elizabeth), Maxillian Grimm (Chef (uncredited)), Aniela Kurylo (Physical Therapist), Theodore Paraskevopoulos (Priest), Chrissy Paraskevopoulos (Jennie), Lainie Kazan (Maria), Kathryn Haggis (Marianthi), Kathryn Greenwood (Marge), Kolton Stewart (Clifford), Ashleigh Rains (Wedding Planner), Alec Stockwell (Baird), Hershel Blatt (Tommy), Harper Gunn (Paris at 4), Alex Wolff (Bennett), Dave Reachill (Teacher (uncredited)), Julia Gartha (Tiahn), Rita Wilson (Anna), Sam Moses (Kaveh), Michael Constantine (Gus), Andrea Martin (Aunt Voula), Maria Vacratsis (Aunt Freida), Gia Carides (Nikki), John Corbett (Ian Miller), Jeff White (Patrick), Gerry Mendicino (Uncle Taki), Ethan Pugiotto (Theadore), Roger Wong (Pim)

3760922

Mitt stora feta grekiska bröllop 2 är den största film tillhandahålls av Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films, utnyttjande av en beskrivning av filmen är "En familjehemlighet samlar än en gång den älskvärda familjen – nu för ett ännu större, och ännu mer grekiskt, bröllop.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

eftersom du du kommer att behöva begäran Filmer efter titel Mitt stora feta grekiska bröllop 2, du är bra på den lämpliga hemsida. Här kan du view utan extra kostnad gratis eller ladda ner den off av mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. Du kanske också vill titta tiotals senaste filmtitlar utan att spendera en krona genom att registrera vara ett slag medlem. du individuellt tar 2 minuter att välja och njuta oräkneligt senaste filmerna som en gåva

... titta hela filmen Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i topp videoformat 720p ....




Co-Producer : David Coatsworth, Editor : Markus Czyzewski, Director : Kirk Jones, Production Design : Gregory P. Keen, Costume Design : Gersha Phillips, Executive Producer : Nia Vardalos, Associate Producer : Jonathan Shore, Cinematography : Jim Denault, Executive Producer : Scott Niemeyer, Producer : Rita Wilson, Producer : Tom Hanks, Executive Producer : Paul Brooks, Writer : Nia Vardalos, Executive Producer : Steven Shareshian, Set Decoration : James Banos, Associate Producer : Siân McArthur, Associate Producer : Nori Chia, Music Editor : Christopher Lennertz
säker, nu du kan titta på film associerad med Mitt stora feta grekiska bröllop 2 fullständigt längd och har den länk till detta video Mitt stora feta grekiska bröllop 2 Full HD 1080P.


Tags: comedy, wedding,

0 Response to "Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Spela Film"

Post a Comment