Jag, Daniel Blake (2016) Fullständig Strömning

kolla på strömmande Jag, Daniel Blake i högupplöst format. kolla hela filmen Jag, Daniel Blake i bästa kvalitet. fullständig film streaming Jag, Daniel Blake i HD-video. titta hela filmen Jag, Daniel Blake i bästa videoformat. online streaming Jag, Daniel Blake i hög kvalitet.


du kommer fullständig beskrivning av Jag, Daniel Blake nedan:
  • Originaltitel : I, Daniel Blake
  • Film titel i ditt land : Jag, Daniel Blake
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-10-21
  • Företag av film : Why Not Productions, Wild Bunch, Les Films Du Fleuve, BFI, BBC, Sixteen Films,
  • Länder film : Belgium, France, United Kingdom,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.7
  • Youtube ID för filmen : zZ-rBLtP1Ow
  • Översättning av film : FR,EN,ES,EL,IT,PT,UK,ZH,KO,DE,PT,NO,SV,RU,NL,HU,TR,CS,DA,HE,ZH,FR,PL,BG,SR,ES,
  • Aktörer som film :Kema Sikazwe (China), Kate Rutter (Ann), Bryn Jones (Police Officer), Colin Coombs (Postman), Briana Shann (Daisy), Dave Johns (Daniel), Hayley Squires (Katie), Natalie Ann Jamieson (Employment Support Allowance Assessor), Rob Kirtley (Man In Food Bank (uncredited)), Viktoria Kay (Woman of the House), John Sumner (CV Manager), Jane Birch (Librarian), David Murray (Telephone Benefits Advisor), Mickey Hutton (Man with Dog), Stephen Clegg (Job Centre Floor Manager), Malcolm Shields (Mad Scotsman), Dan Li (Stan Li), Harriet Ghost (Appeal Receptionist), James Hepworth (Shopper (uncredited)), Shaun Prendergast (Carpenter), Mick Laffey (Welfare Benefits Advisor), Dylan McKiernan (Dylan), Andy Kidd (Job Centre Guard), Stephen Halliday (Furniture Dealer), Micky McGregor (Ivan), Julie Nicholson (Madam), Sharon Percy (Sheila)

5168192

Jag, Daniel Blake är det mest effektiva film utsöndras genom Why Not Productions, Wild Bunch, Les Films Du Fleuve, BFI, BBC, Sixteen Films, efter en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

individer först undersöka den här filmen är jag inte helt säker om jag föredrar detta specifika idé eller eventuellt inte. Efter att ha sett det det finns att uttrycka vi gillar verkligen. Jag mycket rekommenderar den här filmen för dem som att den genre Drama, . Du har möjlighet att titta på den utan att spendera en krona helt enkelt genom att klick lämna och registrera, du kan säkert titta oräkneligt senaste filmtitlar utan att spendera en krona.

... ladda ner hela Jag, Daniel Blake i topp videoformat 720p ....




Art Department Assistant : Benjamin James Davis, Sound Re-Recording Mixer : Adam Scrivener, Production Design : Fergus Clegg, Production Design : Linda Wilson, Associate Producer : Philippe Logie, Electrician : François Tiberghien, Boom Operator : Neal Skillen, Propmaker : John Condron, Best Boy Electric : Houben Dries, Digital Intermediate : Tom Cairns, Production Sound Mixer : Ray Beckett, Costume Design : Jo Slater, Camera Operator : Matt Fisher, Sound Effects Editor : Robert Brazier, Director : Ken Loach, Director of Photography : Robbie Ryan, Editor : Jonathan Morris, Screenplay : Paul Laverty, Producer : Rebecca O'Brien, Gaffer : Simon Magee, Assistant Editor : Alison Carter, Production Coordinator : Courtney Moore, Steadicam Operator : Matt Fisher, Line Producer : Eimhear McMahon, Camera Intern : Ellen Pickering, Casting Associate : Caroline Stewart, Mix Technician : Michael Clayton, Other : Dan Crussell, Foley : Sue Harding, Casting : Kathleen Crawford, Propmaker : Dominic Byles, Art Direction : Caroline Barton, Digital Intermediate : Gareth Spensley, Original Music Composer : George Fenton, Sound Mixer : John Skehill, Electrician : Davey Morgan, Foley : Rowena Wilkinson, Dialogue Editor : Ben Brazier, Script Supervisor : Heather Storr, Digital Intermediate : Michelle Cort, Sound Re-Recording Mixer : Andrew Caller
säker, nu du kan se film av Jag, Daniel Blake 100% längd och förvärva den anslutning till detta film Jag, Daniel Blake Full HD 1080P.


Tags: heart attack, single mother, compassion, carpenter, social services, welfare, arrested, social security, healthcare, desperate,

0 Response to "Jag, Daniel Blake (2016) Fullständig Strömning"

Post a Comment